U kadrovskom odjelu društva Sancta Domenica d.o.o. (dijela Big Bang Grupe) tražimo dodatnog člana ekipe!
Za naš tim tražimo člana/članicu ekipe, koji će proaktivnim pristupom pomoći u svim kadrovsko -administrativnim poslovima, zapošljavanju i drugim HR projektima.
HR odjel upravlja potencijalima zaposlenika, brine o izvrsnoj klimi u tvrtki i dobrobiti svih zaposlenika.
NUDIMO
- radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad 6 (šest) mjeseci
- konkurentu plaću
- službeni laptop i telefon
- dinamično radno okruženje
- vrhunsko opremljen radni prostor u Svetoj Nedelji (uprava tvrtke)
- tim koji je tu jedni za druge i nadređene koji te podržavaju
- sufinanciranje sportnih aktivnosti u sklopu Multisport programa
- edukacije i susreti s kolegama koji su uvijek zabavni
OČEKUJEMO
- da s nama živiš i dišeš naše vrijednosti
- imate strast prema HR-u, radu s ljudima i vlastitom razvoju
- imate završen najmanje V. stupanj obrazovanja i poznajete osnove Microsoft Office
- iskustvo u HR-u je prednost, ali nije uvjet
RADNI ZADACI
- kadrovska administracija (priprema ugovora o radu, prijave/odjave radnika, administrativni poslovi kod zaštite na radu, kontrola satnica za obračun plaće, godišnjih odmora, bolovanja, razne potvrde zaposlenima, obračun loko voženje i putnih naloga, ostali slični poslovi)
- objavljivanje kreativnih oglasa za posao
- suradnja u traženju, selekciji i izboru kadrova
- bliska suradnja s ostalim članovima tima
- briga o najboljem korisničkom iskustvu i ostale HR aktivnosti
- pomoć u HR projektima (mjerenje klime, digitalizacija edukacija, onboarding, offboarding, godišnji razvojni razgovori …).
Članove tima Big Bang Grupe povezuje smijeh, najbolje korisničko iskustvo zaposlenika i tehnologija koja nam pomaže da ispunimo svoj potencijal. Ukoliko se prepoznajete u oglasu i našim vrijednostima i želite se pridružiti našem timu, pozivamo vas da svoju prijavu pošaljete na [email protected] najkasnije do 19.04.2024.
Radni odnos sklapa se za neodređeno vrijeme uz probni rad od 6 (šest) mjeseci (puno radno vrijeme).